Wednesday 22 February 2017

Kebaikan produk fresh picks natural dan organik

Fresh Picks ni produk apaMacam best jerr
Produk penjagaan wajah, bibir, badan, rambut. Dari hujung rambut sampai hujung kaki semua bebas bahan kimia berbahaya. Safe untuk seisi keluarga


Saya buat,saya guna, saya puashati, saya kongsikan
Saya buat kecil-kecilan, asalnya untuk diri sendiri, lama-kelamaan ramai pula yang jadi customer dan turut sama-sama edarkan.
Saya tak janjikan bulan bintang tapi ramai yang HAPPY BERSAMA Fresh Picks kerana

kulit wajah lebih berseri, bebas jerawat dan kurang berminyak
.
Kulit wajah dan badan yang lebih lembut serta mulus
.
Bibir yang lebih lembut, mulus, berseri dan "pinkish" semulajadi


'poket' lebih happy sebab save banyak compare beli barang branded yang harga lebih tinggi sedangkan efek penggunaan produk Fresh Picks lebih wowww!!
.
Duit untung runcit jual Fresh Picks dapat bantu bayar sekian2 expenses bulanan
.
Group sokongan yang banyak membantu


🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
ALL NATURAL SKINCARE
Cherry beauty soap Classic Edition, Special Edition
CRIANSA soap for kid&family ,
HANYBEE Organic Honey facial soap
MILXO Goats milk facial soap
CHOCOFFEE Face mask&scrub 2in1,
Beauty Face Mist (rosewater)
Ultra moisturizer (act as moisturizer, or makeup base, or night cream)
Fresh Finishing DD DD cream
Fresh All-In-One Cream
ARGANIA Face Oil Complex
AntiAging Face Serum (hyaluronic acid&vit c)
Silkysoft Velvet Loose Powder




Set Cherish Cherry Skincare (cherrybeautysoap,ddcream,all-in-one cream)




Set PRIMO Skincare (milxo goats milk soap, argania face oil complex, hyaluronic acid face serum)




🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
ALL NATURAL LIPCARE
Lipbalm fordrylips,
Irresistible Lip Color,
Tinted Lip Moist
Honeyfrenct Lip Scrub


🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
ALL NATURAL BODYCARE
MARVELL Marvellous Bodysoap,
Refreshing deodorant,
Sugar Body Scrub :Grapefruitpink or VanillaLatte
Chamomile Bodybutter,
Ultra-Moisturizer for Face&Body
Solid Perfume
Body Wash (head to toe)
Organic Body lotion,


🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
AL NATURAL HAIRCARE
Shampoo Bar
Cabello (all natural pomade)
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒


Boleh pilih untuk jadi


Customer
@
Dropship/Pengedar
.
#freshpickspokoksena
#shanaris
Whatsapp 0135844097

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana datang ke blog saya, jangan segan untuk utaran pendapat & cadangan.