Monday 20 November 2017

MULTIPURPOSE LIP BALM ALL IN ONE



MULTIPURPOSE LIPBALM

"Awal-awal saya kenal D'Freshpicks, saya tak cuba lagi Lipbalm. Saya baru cuba Lipbalm ni adalah nak masuk dua bulan. Sekarang kalau tak pakai sekurang-kurangnya sekali sehari tak sah ! Rutin saya pakai lipbalm sebelum aplikasikan lipstick dan sebelum tidur, memang confirm bibir moist sentiasa. Tapi yang PALING buat saya fall in love sesangat dengan lipbalm ni adalah bila saya ada jerawat. Founder pernah bagitahu saya yg lipbalm ni multipurpose sebab boleh pakai kat jerawat, kat kawasan kulit kering, jadi primer pun boleh.

Mulanya saya agak skeptikal. Yelah, nak letak lipbalm kat jerawat..berminyak kut. Ado kang lagi besor nye ha ! Tapi saya beranikan diri sebab ada terbaca testimoni yg orang pakai bukan setakat jerawat hilang, siap tak tinggalkan parut lagi. Sekali pakai, masih sama. Tapi saya beranikan lagi satu hari untuk pakai. Jadi saya sempat calit lipbalm kat jerawat DUA kali sahaja, setiap malam untuk dua hari berturut-turut. Hasilnya ? Haa memang sebijik macam testimoni sebelum ni. Bukan takat jerawat hilang, kesan jerawat pun dah takde. Bersyukur sangat tak give up lepas pakai sekali tu. hehe. Haa tapi itulah kisah cinta saya dan lipbalm D'Freshpicks.

Sekarang kami dah jadi BFF. Memang setia sangat dah dengan Lipbalm ni. Dahlah bau dia rasa macam nak ngapp je. Kekadang tu saje je bukak amik bau. Hehe. Thanks Mommy Noah sebab buatkan lipbalm ni !"

Saja Sha kepilkan testimoni sahabat kita ni. Testimoni punya panjang dah jadi cerpen pendek dah ni. Haha. Tapi takpelah, itu menandakan yang dia betul-betul berpuas hati dengan produk dari D'Freshpicks ni.

Itulah Sha kan dah bagitahu, lepas you guys dah rasa sendiri efek pakai produk natural ni, you guys takkan tukar dah.


Okay, so macam akak kat atas tu bebel, Lipbalm ni ada multipurpose ya, bukan setakat melembapkan bibir tau ! Pakai kat kawasan kulit kering (dry patch) pun boleh, jadi primer pun boleh, balm untuk kecutkan jerawat pun boleh.

Berminat nak order ? Berminat nak jadi dropship/agen ? 

Whatsapp sekarang 0134363800

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana datang ke blog saya, jangan segan untuk utaran pendapat & cadangan.